Újra Libáni Közösségi Napokat tartanak a gyergyói unitáriusok

Az EGYÜTT-LEVÉS, a találkozás nagyszerűsége adja a legnagyobb örömöt

Közlemény

Közösségi, gyülekezeti találkozás alkalmáért, együttlétként újra Libáni Közösségi Napokat tartanak a gyergyói unitáriusok. Egy csodás helyszínen, a természet ringató ölében, a Székely család libáni nyaralójánál, az főúttól távol, a világ zajai elől elbújva, együtt, közösen, ez a cél!

Négy évvel ezelőtt egy nőszövetségi pályázat eredményeként a „külső-belső harmónia” közös megéléséért kirándultak el elsősorban a nőszövetség tagjai Libánba, majd a gondviselés úgy adta, a vasárnapi istentiszteletet is ott tarthatták a férfiak, gyülekezeti tagok és a beszolgáló lelkész jelenlétében.

Azóta visszavágyunk oda. A hely gyönyörűsége mellett a közösségi élmények teszik maradandó emlékké az libáni napok pillanatait. A gyülekezeti élet csúcspontjai azok az alkalmak, amelyekben a vonzó programokon túl az EGYÜTT-LEVÉS, a találkozás nagyszerűsége adja a legnagyobb örömöt. Ezért idén a negyedik Libáni Közösségi Napokat szervezzük.

A programtervezet a következő:

Június 17-én, szombaton 14 órakor találkozás a Művelődési Központ előtti parkolóban. Személyautókkal utazunk Ivóba, ahol a Vadasparkot látogatjuk meg. Kora estére érkezünk a rendezvényünk helyszínére, Libánba, a Székely család nyaralójához. Közösen megvacsorázunk, majd esti áhítatot tartunk, tábortüzet állítunk, amely melege mellett dalolunk, beszélgetünk.

Vasárnap 9:30-tól közös tornán veszünk részt, amelyet Bencze Katalin, gyergyószentmiklósi fitness oktató fog tartani. Ezt követi a reggeli készítés, megreggelizés. Délben szabadtéri, rendhagyó istentiszteletet tartunk. Azt követően pedig „Fő az egészség” címmel dr. Simon Katalin-Emese családorvos és Székely Dorottya dietetikus egészségmegőrzéssel kapcsolatos előadását hallgatjuk meg.

Ebéd után a közösségi napok elmaradhatatlan részeként közösségépítő játékokban veszünk részt.

Várjuk a szép élményeket a közösen eltöltendő hétvége, a természet nyújtotta szépség és a csend, nyugalom megélése által.

Köszönjük az egyházközségünk gondnokának, Székely Erzsébetnek és családjának, hogy ismételten vendégül látnak bennünket a libáni nyaralójuknál. Illetve előre is köszönet Hargita Megye Tanácsának, hogy a családprogram keretében támogatja rendezvényünket!

Tőkés-Bencze Zsuzsánna
lelkésznő

A címfotó a tavalyi találkozón készült (Török Zoltán felvétele)